تجهیزات میکروتیک

تجهیزات میکروتیک

تجهیزات میکروتیک

تجهیزات میکروتیک

  • ۰
  • ۰

حملات Dos و DDos

ddos attack

ما در این مقاله قصد داریم ابزاری را معرفی نماییم که با کمک زبان برنامه نویسی پایتون نوشته شده و  به ما امکان اجرای حملات  DDos رامی دهد.

تفاوت حملات Dos و DDos

فرض کنید وارد یک رستوران شده اید و میبینید که رستوان خلوت و شما به راحتی یک میز را انتخاب می کنید و سفارش میدهید و خیلی سریع هم سفارش شما حاضر میشود , حالا اگر رستوران شلوغ باشد قطعا سفارش شما دیر تر آماده میشود و باید بیشتر منتظر بمانید , حالا فرض کنید که یک رستوران بیش از اندازه شلوغ شود دیگر کارکنان ان رستوران توانایی خدمات رساندن به مشتری ها را ندارند و نمیتوانند به درخواست مشتری ها رسیدگی کنن , این مثالی  در دنیا واقعی بود برای درک بهتر شما عزیزان از این حمله , درواقیعت نیز همین اتفاقرخ میدهد.

هکر با استفاده از یک سیستم شروع میکند به ان سایت درخواست ارسال میکند و هر چقدر درخواست ها بالاتر سرور مجبوراست که بیشتر از منابعش استفاده کند برای پاسخ به درخواست ها و در نهایت اگر خیلی درخواست به آن برسد دیگر نمیتواند به درخواست ها پاسخ  دهده و از کار می افتد , به این حمله Dos که شما با یک سیستم سعی میکنید که سرور ان سایت را از کار بیندازید .

در حمله DDos هم به همین صورت است  اما با این تفاوت که شما از یک سیستم استفاده نمیکنید و تعداد سیستم های شما در حملات DDos بیشتر از یکی هست , جفت این حملات مثل هم هستند فقط در تعداد سیستم هایی که ما استفاده میکنیم فرق میکنند , در حملات Dos یک سیستم  به بالا و اگر سرور ان سایت قدرتمند باشد قطعا ما باید از سیستم های بیشتری برای حمله استفاده کنیم تا بتونیم ان طرف را  از کار بیندازیم .

حملات Dos و DDos

شما ابتدا باید ابزار Hammer رو دانلود کنید .

حمله DDoS

این ابزار با پایتون ۳ نوشته شده و برای اجرای این ابزار باید دستور زیر را وارد کنید, ابزار Hammer  سویچ های مختلفی دارد که در تصویر زیر.....


ادامه مطلب را در فروشگاه اینترنتی نت ست دنبال کنید...


https://www.netset.ir/blog/حملات-dos-و-ddos


  • ۹۷/۰۳/۱۹
  • پریسا صلواتی

ddos

dos

حملات

حملات Dos و DDos

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی